ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ КОЛЕКТОРОМ

 

При виникненні необхідності подання звернення/скарги, просимо користуватися наступним алгоритмом:

 

1. Напишіть лист, який обов'язково має містити наступну інформацію

прізвище, ім'я та по-батькові заявника

телефон заявника, за яким можна зв'язатися та уточнити інформацію щодо зверння/скарги

прізвище, ім'я та по-батькові боржника, якщо до вас зверталися як до третьої особи

найбільш зручний для вас канал комунікації (мобільний телефон, месенджер, поштова скринька)

 

2.  Ваш запит/звернення буде оброболене протягом 5 (п'яти) робочих днів, результат буде повідомлено обраним вами шляхом комунікації.

 

 

Звернення приймаються наступними каналами зв'язку:

 

поштова скринька: fintech.collect@gmail.com

 

телефоном +38073 031 65 61